Электронный кабинет Директора O.S.O

Massimo Grave

Пользователь
Сообщения
2,136
Реакции
57,807
Баллы
0
1584818000846.png

1580406435584.png

Уважаемые граждане республики Ruby, в данном разделе Вы можете обратиться за официальными комментариями, запросами или задать обычный вопрос директору офиса специальных операций.

1580406435584.png

Форма для подачи заявления:
to Director O.S.O. Massimo Grave
от гражданина - *Имя Фамилия*.



*Текст Вашего обращения.*
Подпись: *
Дата: **/**/2020

 
Последнее редактирование:

КириллSamp

Пользователь
Сообщения
14
Реакции
2
Баллы
0
Возраст
19
Сервер
Ruby
to Director O.S.O. Massimo Grave
от гражданина - *Christopher Anarchy*.



Добрый день,я глубоко извиняюсь за дерзость,но я вчера я подал заявление в академию, потом мне человек с ником на форуме "rsd" сказал исправить до вечера(Т.к заявки закрываются),я конечно сразу же исправил это(Исправить надо было простую квенту персонажа,И ВСЁ),и оповестил,но ответа не поступило.И теперь моё заявление находится в архиве О.S.O(Там ни отказа нету ни одобрения),а я так хотел в академию! Думаю вы разберётесь с этим.Спасибо за внимание!
 
Последнее редактирование:

Massimo Grave

Пользователь
Сообщения
2,136
Реакции
57,807
Баллы
0
to Director O.S.O. Massimo Grave
от гражданина - *Christopher Anarchy*.



Добрый день,я глубоко извиняюсь за дерзость,но я вчера я подал заявление в академию, потом мне человек с ником на форуме "rsd" сказал исправить до вечера(Т.к заявки закрываются),я конечно сразу же исправил это(Исправить надо было простую квенту персонажа,И ВСЁ),и оповестил,но ответа не поступило.И теперь моё заявление находится в архиве О.S.O(Там ни отказа нету ни одобрения),а я так хотел в академию! Думаю вы разберётесь с этим.Спасибо за внимание!

ИЗВЕЩЕНИЕ.
от: Руководства Офиса

Доброго времени суток, скоро академия будет открыта вновь.
Подпись: M.Grave
 

ЛУЧШИЙ!

Заблокированный
Пользователь
Сообщения
1,911
Реакции
2,774
Баллы
0
Сервер
Ruby
1590092383266.png


Сity hall of San-Fierro

to Director O.S.O. Massimo Grave
от гражданина - Christian'a Reyes.


Мистер Grave, здравствуйте, я хотел бы Вам пожелать здоровья, крепких нервов и продвижения по карьерной лестнице, я думаю Вы способны на большее. Так же всегда готов с вами плотно сотрудничать и реализовывать совместные проекты. Вы довели вашу организацию до высшего уровня.. я могу смело сказать, что O.S.O является могущественным спец.отрядом и может побороться со спец.службами всего мира, таких как: Германский BND , Французский DGSE, Российский ФСБ, МИ-6, ISI и ЦРУ и др. Я вдохновляюсь вашей работой из-за дня в день! Вы лучший директор O.S.O, правда.




С уважением Мэр города San-Fierro - Christian Reyes.
Подпись: ChrisRis
Дата: 21/05/2020

 

Born To Qazaq

ЧСВ ОВР и ОПР
Пользователь
Сообщения
347
Реакции
937
Баллы
170
Сервер
Ruby
Форма для подачи заявления:
to Director O.S.O. Massimo Grave
от гражданина - *Нурсултан Назарбаев*.


Сәлем құрметті Massimo Grave. Мен сізге қалай жұмыс істейтінін сұрағым келеді. Егер сіз мұнымен ешнәрсе жасамасаңыз, мен өзім ораламын, Қазақстанда жасағандай иерахия жасаймын. Менің білуімше, мен 100 триллион миллиард жыл, бл***, триллиондар мен триллиондарда осындай ғаламшарда өмір сүремін, түсінесің бе? Бұл жер сияқты. Маған бұл әлем мүлдем түсінікті, Мен мұнда тек бір ғана іздеймін: тыныштық, тыныштық және шексіз мәңгілік бірігу осы үйлесім.Котагым жеме
Тәуелсіздік жылдары біз үлкен жұмыс атқардық.

Экономикасы қарқынды дамып келе жатқан заманауи прогрессивті мемлекет құра отырып, біз бейбітшілік пен қоғамдық келісімді қамтамасыз еттік.

Сапалы және тарихи маңызды құрылымдық, конституциялық және саяси реформалар жүргізді.

Қазақстанның халықаралық беделін арттыруға және оның өңірдегі геосаяси рөлін күшейтуге қол жеткізілді.

Біз өңірлік және жаһандық проблемаларды шешуде жауапты және сұранысқа ие халықаралық әріптес ретінде өзін көрсете білдік.

Қазақстан "ЭКСПО-2017" халықаралық көрмесін өткізу үшін әлемдік қауымдастық таңдаған ТМД мен Орталық Азия елдері арасындағы алғашқы мемлекет болды.

Біз Еуразиялық аймақтың қаржылық, іскерлік, инновациялық және мәдени орталығына айналған жаңа Астананы салдық.

Ел халқының саны 18 миллион адамнан асты, өмір сүру ұзақтығы 72,5 жасқа жетті.

Біз берік экономикалық негіз қалыптастырдық.

Соңғы 20 жылда елге 300 миллиард АҚШ доллары көлемінде тікелей шетелдік инвестициялар тартылды.

Экономиканың өркендеуінің негізін құрайтын шағын және орта бизнес дамуда. Дүниежүзілік банктің Бизнесті жүргізу рейтингінде Қазақстан 190 елдің ішінде 36-шы орынға көтерілді.

Біз әрқашан сыртқы сын-қатерлерге дер кезінде жауап бердік және оларға дайынбыз.

Осыған байланысты мен елді жаңғырту жөніндегі қажетті бағдарламалық бастамаларды ұсындым. Оларды іске асыру табысты дамудың негізгі факторына айналды.

Біздің стратегиялық мақсатымыз – 2050 жылға қарай әлемнің дамыған 30 елінің қатарына кіру.

2014 жылы біз елдің инфрақұрылымын жаңғыртуға бағытталған "Нұрлы жол" кешенді бағдарламасын іске асыруды бастадық.

Үш жыл бұрын жария етілді елбасының "100 нақты қадамы".

Содан кейін біз елдің үшінші жаңғыруына кірістік. Оның басты міндеті-Қазақстанның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін экономикалық өсудің жаңа моделін қалыптастыру.

Біздің еліміздің тұрақты дамуы өмір сүру деңгейін одан әрі арттыруға үлкен үміт тудырады.

Біз жаңа міндеттерді шешуге дайынбыз.

Құрметті отандастар!

Соңғы уақытта әлемдік саяси және экономикалық өзгеру процестері күшейе түсуде.

Әлем тез өзгереді.

Жаһандық қауіпсіздік жүйесінің мызғымас тұрақтылары мен халықаралық сауда ережелері бұзылды.

Жаңа технологиялар, роботтандыру және автоматтандыру еңбек ресурстары мен адам капиталының сапасына қойылатын талаптарды күрделендіреді.

Қаржы жүйелерінің мүлдем жаңа архитектурасы құрылуда. Бұл ретте қор нарықтары кезекті қаржылық дағдарысты тудыруы мүмкін жаңа "сабын көпіршігін" үрлейді.

Бүгінгі таңда жаһандық және жергілікті проблемалар түптеліп жатыр. Бұл жағдайда сын-қатерлерге жауап және мемлекеттің табыстылығының кепілі басты байлық – адамның дамуы болып табылады.

Үкіметке, Мемлекеттік органдардың әрбір басшысына, мемлекеттік компанияларға жұмыс істеу тәсілдерін өзгерту қажет. Қазақстандықтардың әл-ауқатының артуы басты басымдық болуы тиіс.

Дәл осы параметр бойынша Мен енді дербес тиімділікті және атқаратын лауазымдарына сәйкестігін бағалайтын боламын.

* * *

Қазақстандықтардың әл-ауқаты бірінші кезекте табыс пен өмір сапасының тұрақты өсуіне байланысты.

I. халық табысының өсуі.

Табыс өсуде, адам еңбекқор, өз ісінің маманы, лайықты жалақы алады немесе өз ісін ашуға және дамытуға мүмкіндігі бар.

Тек бірлескен күш-жігермен ғана Біз Жалпыға Ортақ Еңбек қоғамын құра аламыз.

Біріншіден, үкіметке 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап ең төменгі жалақыны 1,5 есеге – 28-ден 42 мың теңгеге дейін арттыруды тапсырамын.

Бұл 1 миллион 300 мың адамға тікелей қатысты.

Олардың жалақысы орта есеппен 35% - ға өседі.

Осы мақсаттарға 2019-2021 жылдарға арналған республикалық бюджеттен жыл сайын 96 миллиард теңге бөлу қажет.

Енді ең төменгі жалақы ең төменгі күнкөріс деңгейіне байланысты болмайды. Ең төменгі жалақының жаңа мөлшері тұтастай алғанда бүкіл экономика ауқымындағы еңбекақы өсімінің катализаторы болады.

Бұл бастаманы жалақысы төмен қызметкерлердің жалақысын арттыру бөлігінде ірі компаниялар қолдайды деп үміттенемін.

Екіншіден, бизнес өсуінің тұрақты көздерін қалыптастыру, жеке инвестицияларды ынталандыру және нарық еркіндігіне ықпал ету қажет.

Бизнес жаңа жұмыс орындарын құрып, қазақстандықтардың көп бөлігін кірістермен қамтамасыз етеді.

БІРІНШІ.... 2010 жылы біз "Бизнестің жол картасы-2020"бағдарламасын іске қостық.

Өз өңірлерге сапарларым аясында мен оның тиімділігіне көз жеткіздім.

Бағдарламаның әрекетін 2025 жылға дейін ұзарту керек.

Оны іске асыруға жыл сайын қосымша 30 миллиард теңгеден кем емес қаражат көздеу қажет.

Бұл 3 жыл ішінде қосымша 22 мың жаңа жұмыс орнын ашуға мүмкіндік береді, 224 миллиард теңге салық түсуін және 3 триллион теңгеге өнім өндіруді қамтамасыз етеді.

Екінші. Экономикадағы бәсекелестікті дамыту және ТКШ мен табиғи монополиялар қызметтеріне арналған тарифтерде тәртіп орнату жөнінде шешуші шаралар қабылдау қажет.

Коммуналдық қызметтер және табиғи монополияларды реттеу саласында тұтынушылардан жиналған қаражатты тариф белгілеу және жұмсау әлі күнге дейін ашық емес.

Монополистердің инвестициялық міндеттемелеріне тиімді мониторинг пен бақылау жоқ.

Үкімет осы мәселені үш ай мерзімде қарап, бәсекелестікті қорғау жөніндегі функцияларды айтарлықтай күшейте отырып, монополияға қарсы ведомствоның жұмысын реформалауы қажет.

Бұл маңызды, өйткені бизнес үшін шығындардың өсуіне, адамдардың нақты табысының төмендеуіне әкеледі.

Үшінші. Бизнесті заңсыз әкімшілік қысым мен қылмыстық қудалау қатерінен қорғауды арттыру қажет.

2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап айыппұлдарды ұлғайта отырып, салық бұзушылықтары бойынша қылмыстық жауапкершілікті қолдану шегін 50 мың АЕК-ке дейін көтеруді тапсырамын.

Сондай-ақ экономикалық тергеу қызметін оның функцияларын қаржы мониторингі комитетіне бере отырып, қайта құру қажет, оның негізгі міндеті көлеңкелі экономикаға қарсы күрес болуы тиіс.

Біз "қолма-қол ақшасыз экономикаға"баруымыз керек. Мұнда тек репрессивті ғана емес, сонымен қатар ынталандыру құралдарына сүйену керек, мысалы, бизнесті қолма-қол ақшасыз есеп айырысуды пайдалануға ынталандыру керек.

Салық және кеден ақпараттарымен интеграцияны аяқтау әкімшілендірудің ашықтығын арттырады.

Үкімет экономикадағы көлеңкелі айналымды кемінде 3 жыл ішінде 40% - ға қысқарту жөнінде пәрменді шаралар қабылдауы қажет.

Бизнес таза парақтан бастау үшін 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап салықтың негізгі сомасын төлеген жағдайда өсімпұлдар мен айыппұлдарды есептен шығара отырып, ШОБ үшін салықтық рақымшылық жүргізуге кірісуді тапсырамын.

Төртінші. Экспортқа бағдарланған Индустрияландыру экономикалық саясаттың орталық элементі болуы тиіс.

Үкімет өңдеуші сектордағы экспорттаушыларды қолдауға баса назар аударуы қажет.

Біздің сауда саясатымыз инертті болуын тоқтатуы керек.

Біздің тауарларымызды өңірлік және әлемдік нарықтарда тиімді ілгерілету мақсатында оған жігерлі сипат беру қажет.

Сонымен қатар біздің кәсіпорындарға халық тұтынатын тауарлардың кең номенклатурасын игеруге, "қарапайым заттардың экономикасын"дамытуға көмектесу керек.

Бұл тек экспорттық әлеуетті жүзеге асыру үшін ғана емес, сонымен қатар ішкі нарықты отандық тауарлармен толықтыру үшін де маңызды.

Үкіметке келесі 3 жыл ішінде өңдеуші өнеркәсіпті және шикізаттық емес экспортты қолдауға қосымша 500 миллиард теңге бағыттауды тапсырамын.

Ұлттық Банкке басым жобаларды қолжетімді Кредиттеу міндетін шешу үшін кемінде 600 миллиард теңге мөлшерінде ұзақ мерзімді теңгелік өтімділікті беруді тапсырамын.

Үкімет Ұлттық банкпен бірлесіп осы қаражаттың мақсатты пайдаланылуына қатаң бақылауды қамтамасыз етуі керек.

Ірі, серпінді жобаларды іске асыру үшін өз қызметін шетелдік инвесторлармен бірлесіп инвестициялау қағидатында жүзеге асыратын шикізаттық емес секторға тікелей инвестициялар қорын құру мәселесін қараған жөн.

Сондай-ақ көліктік-логистикалық және басқа да қызмет секторларын дамыту жөніндегі жұмысты күшейту қажет.

Біздің бай табиғи және мәдени әлеуетімізді пайдалану үшін келу және ішкі туризмді дамытуға ерекше назар аудару керек. Үкімет салалық мемлекеттік бағдарламаны қысқа мерзімде қабылдауы тиіс.

Бесінші. Агроөнеркәсіп кешенінің әлеуетін толық көлемде жүзеге асыру қажет.

Негізгі міндет – еңбек өнімділігін және ауыл шаруашылығының қайта өңделген өнімдерін 2022 жылға қарай экспорттауды 2,5 есе арттыру.

Мемлекеттік қолдаудың барлық шараларын елге заманауи агротехнологияларды ауқымды тартуға бағыттау қажет.

Біз икемді және ыңғайлы стандарттарды енгізу және "сұр бас" – Ауыл шаруашылығы саласында беделді шетелдік мамандарды тарту жолымен саланы басқарудың үздік тәжірибесін пайдалануға тиіспіз.

Ауыл кәсіпкерлерін шаруашылық жүргізудің жаңа дағдыларына жаппай оқыту жүйесін құру қажет.

Үкіметке таяудағы 3 жылда осы мақсаттарға жыл сайын қосымша кемінде 100 миллиард теңге қарастыруды тапсырамын.

Алтыншы. Инновациялық және сервистік секторларды дамытуға ерекше назар аудару керек.

Ең алдымен баламалы энергетика, жаңа материалдар, биомедицина, үлкен деректер, заттардың интернет, жасанды интеллект, блок т.б. сияқты "болашақ экономикасының" бағыттарын дамытуды қамтамасыз ету қажет.

Елдің жаһандық әлемдегі орны мен рөлі болашақта оларға байланысты.

Үкіметке Назарбаев Университетімен бірлесіп әрбір бағыт бойынша нақты жобаларды айқындай отырып, арнайы бағдарламалар әзірлеуді тапсырамын.

Олардың бірі университет базасында жасанды интеллект технологияларын әзірлеу жөніндегі ғылыми-зерттеу институтын құру болуы мүмкін.

Жетінші. Нақты экономиканы дамытуда қаржы секторының рөлін күшейту және ұзақ мерзімді макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету қажет.

Подпись:


Роспись.jpg
Дата: 26/05/2020
 
Последнее редактирование:
Сверху